2014-03-18

Nedräkning till semester!

Woop! Nu kan jag börja se ljuset i tunneln!

¤ Studieuppgiften inlämnad
¤ Nästa studieuppgift som ska in 6 april är strax klar (japp, jag fick ett ryck)
¤ Flyttpackningen börjar ta en ände
¤ FLYTT OM NIO DAGAR!
¤ Allt fixat inför flytt
¤ Kök någorlunda ritat till renoveringen
¤ Tapeter är nästan valda och ska beställas under veckan
¤ Jag börjar landa i fas på jobbet, har verkligen ansträngt mig å det yttersta för att beta av massa tunga saker som legat på hög, det känns toppen!

Så precis alldeles strax (7/4) kan jag koppla ner mig, packa ihop ungar och allt och åka mot Fuerteventura! Uppvärmd pool, löpturer (förhoppningsvis) längs stranden och värme sol och bad!

 
Min kompis Kalle ska med, med sin dotter Ella, fem år. Bara en sån sak!
Eden kommer att ha en lekkompis med sig hela tiden. Så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar