2014-03-24

Fullt upp har fått en ny innebörd

Erik klagar på att jag bloggar för lite och jag håller med.
Jag tycker inte att jag har så mycket att skriva just nu mitt i allt som händer omkring oss. Jag tycker att bloggar som bara punktar upp allt som görs om dagarna är ganska tråkiga och låter heller bli att skriva om jag bara ska berätta vad jag gör. Visst, ett eller annat sånt inlägg är helt ok, men inte BARA sånt. Det måste vara lite finess och substans i det hela.

Jag kan alltid dra ett Eden-citat:

Mia: Eden du sjunger HELA tiden, från att du vaknar, tills att du går och lägger dig".
Eden: Nej mamma, jag sjunger inte när jag pratar.

Välkommen "babbel-låta-hela-tiden-perioden". Jag har hört talas om den och jag har hört något om att jag själv skulle varit otroligt babblig när jag var liten. Det kan väl INTE stämma.



JO! Jag kan chocka pappa med att lägga ut bilder på mina tapetval till huset i Äppelbo.

Håll till godo:


Kökstapeten, till hög bröstpanel.

Sovrumstapet, vårt sovrum. Barnen får väv som ska målas.
 
Tapet, vardagsrum.
 
Kaklet i köket
 
Här sparar jag inte på krutet. Jag älskar färg och form!
 
Ungefär samma stil som JenkaHouse. ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar