2014-03-18

Sömnbrist och enorm träningsstress

Emanuel har varit orolig i några nätter och nu avlöstes det i en rejäl förkylning. Tack gode Gud för hostmedicin! Efter sex nätters obefintlig sömn har han inatt sovit bra. Jag somnade runt 20 igår, som en zombie.

Trots förkylning lyckas han riva ut alla Edens kläder på ca 30 sekunder. Charmtroll! 

Buset fortsätter. 

Tillbaka till min terapi: träningen. Jag har en höft som smärtat sedan flera veckor tillbaka och det blir inte bättre trots benvila och ingen löpning. Blir tokig på det här! Jag ska springa Lidingöloppet om sex månader och kan inte springa. Tummen NER på den. Jag har väldigt dåliga förutsättningar att klara det öht. 

Jag har iallafall börjat med spinning. Vidrigt tråkig spinning men vad tusan ska man göra? Jag måste hålla igång flåset. 

75 minuter ångest. Och hårdkörning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar