2017-05-10

"Du syns inte"

Jag skulle aldrig skrivit det där om att jag inte känner av gamla krämpor. Givetvis har mitt högra knä, som jag vred till på Lidingöloppet, börjat strula igen.

Så jag cyklar istället för att springa just nu. Har cyklat till jobbet några gånger och fått höra från många håll (tacksamt att snälla människor jag knappt känner tar sig tid) att jag inte syns i trafiken. 

Jag vill ju inte bli nermejad av nån rattsurfande trafikant så jag klickade hem en mycket gul jacka.

Nu ska jag väl ändå synas i trafiken? 

Tog denna runda mellan snöflingorna och det var riktigt roligt! 

Hela familjen var lediga idag och det var välbehövligt med en oplanerad hemmadag tillsammans. Lungt och skönt eftersom vi inte hetsade ut och gjorde några större saker då det var svinkallt ute. 

Det bästa med den lediga dagen är att allt blev omplanterat för sista gången inne, innan det ska ut i stora krukor i växthuset. Vilket "drivhus" vi har! Allt växer så det knakar. Nu är det bara att vattna på och hoppas vi kan börja gräva ur för plattytan under växthuset inom kort! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar