2017-05-04

Så hur går det med beach 2017?

Jomenvisst. Det går både bra och inte.

Det som är bra är att jag tränar mycket och det känns kanoners! Är så glad att inte känna av någonting förutom en och annan låsning i ryggen men det verkar jag få leva med. 

Veckans träning:

Måndag: cykling 3,4 mil
Tisdag: Grupp-PT pass (styrka)
Onsdag: morgonpw + cykla 2,4 mil
Torsdag: morgonpw
Fredag: styrka armar/axlar + cykla 2,4 mil
Lördag: VILA 
Söndag: löpning 

MYCKET bra om jag får säga det själv. (Det där cykla 2,4 mil är t.o.r jobbet). 

Vikten är det tvärstopp med. Men det gör inte så mkt så länge träningen funkar såhär pass bra! Kroppen formas till det bättre ändå! 

Nu hålls alla tummar för att det här kan fortsätta utan dumma skador! 

Nödlunch på jobbet. Jag har inte släppt taget om maten, jag försöker hitta en balans ett tag nu innan jag hårdkör igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar