2017-04-29

Nytt jobb!

Redan under sjuksköterskeutbildningen 2002 insåg jag att det kanske inte var min grej men jag tänkte att jag kan ju slutföra den så får vi se sedan. Efter det har åren rullat på och jag har aldrig tyckt att det är ett särskilt roligt jobb. Det är därför jag sökt mig till chefsjobb som faktiskt är jätteroligt! Jag har stortrivts med det, särskilt sista året i Stockholm då jag fick jobba över hela stan med mentorskap. 

För ett par månader sedan insåg jag att jag 2018 har jobbat i vården i 20 år! Helt galet på något sätt eftersom jag velat göra något annat minst 15 av dessa år. 

Jag fick panik. 

Dagen efter så såg jag en annons i vansbrobladet om att Nimatopaal/Nic sökte säljare i Norge. 

Jag sökte direkt och tamejfan jag fick det! 

Så om två veckor börjar jag som Key account manager. Flådigt. 😊👌🏻



Det ska bli så otroligt roligt! 

Min känsla inför jobbstart! 👍🏻



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar