2017-04-29

Ibland är det så seeeeegt

Att byta om
Att ta sig ut
Att komma iväg
Att springa

MEN 

Det är bara att göra. 

Jag skulle springa sex km och valde den rundan. Trodde jag. Det var visst sjukilometersrundan insåg jag halvvägs, så jag fick en extra oerhört jobbig kilometer på slutet. Tänkte på Paolo Robertos "det är bara att använda över och underkäken och bita ihop" hela rundan. 

Jag brukar tänka på vad Blossom Tainton sa i nån tidning för 15 år sedan också. 
"Motivation är inget att vänta på, den kanske aldrig kommer"

Ba gör't! 

1 kommentar:

  1. атканай бази и придовин перки занай бази и придовин перки занай бази и
    атканай бази и придовин перки babylisspro nano titanium занай бази и придовин titanium max перки занай price of titanium бази и titanium ranger придовин перки занай titanium bmx frame

    SvaraRadera