2017-04-02

Årets bästa helg till ända!

Vilken vårhelg april bjöd på! Det blev så mycket bättre väder än väntat och vi åkte givetvis till Kläppen, inställda på att detta var sista besöket för iår men jag tror att det nog blir ett besök nästa helg också, barnen har utvecklats så mycket sista två gångerna och det är så roligt att se och uppleva det. Emanuel åker själv och Eden susar fram på bräda, så kul! 

Mitt crew. ❤️

Vi bjöd grannarna på "tack för att ni passar barnen nästan varje dag och skämmer bort dem och hjälper oss och ställer upp i ur och skur och skjutsar och hämtar barn-middag på Lammet och Grisen på kvällen. Jag tror att det var uppskattat. 



Deras efterrätt is to die for. 

Eden var nöjd med sin banana split också. Sjukt gott! 

Vi fick även fira att en ny liten kusin har anlänt! Faster Elin nedkom med en liten son dagen till ära! Så roligt! 

Idag har vi vårgrejat. Tagit fram studsmatta, städat bilar osv. En riktigt bra dag då vi fick massor gjort! 

Vårtecken! Äntligen! Ett annat vårtecken är att kunna hänga ut tvätt. Det är lycka att känna doften av tvätt som torkat ute. 

Klämde milen på eftermiddagen. Så glad och stolt att kropp och knopp fixar det! Vågen visar -2 hekto iaf. Segt var ordet men skam den som ger sig. 

Nu gick luften ur mig totalt. Laddar för kvällens sällskap: 

Avengers står på programmet, jag har höga förväntningar på den. ÄLSKAR Marvelfilmer. Vi håller på att beta av alla i ordning, det är riktigt bra underhållning. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar