2017-03-05

Så blev han fyra år...

Min bebis. Mannen i mitt liv. Han har blivit stor nu, tycker han själv iallafall. För mig är han alltid min lilla bebis. 

I vanlig ordning frukost och paket på sängen i sitt nya spidermanrum. Rummet som är ett mirakelrum i det faktum att han nu sover där, själv, hela nätter! 


Succepresenten för en superhjältetokig kille. 

Den var på nästan hela dagen. 

Givetvis spidermantårta på kalaset. 

Det är BARA superhjältar i huvudet på den här just nu, dagarna i ända. Efter många år med Barbie och Disney Princess så är det kul med omväxlingen. 






2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Så underbart. För Elly är det bara glitter och glamour som gäller. Något hon verkligen inte fått av mig 😂 Kram från Åsa

    SvaraRadera