2016-08-11

En aktiv dag!

Vi behöver lite till mans få upp aktivitetsnivån i denna familj så när vännen Jennie föreslog Hästängsleden så nappade vi direkt! 

Vi åkte först förbi D-J och inspekterade renoveringen av Jennies hus, som blivit så mysigt! Man vill flytta in direkt! Trivsamt är ordet. 

Jag har inte gått här på 20 år och minns ingenting men vackert var det.

Lilleman fick bära bark, till korvgrillningen, han var så nöjd! Han pinnade på bra med de där små benen. 

Riktig trollskog över åsarna 

Framme! Belöningen i form av kall korv.

En riktigt mysig dag med glada barn och föräldrar. 

På hemvägen orkade inte de små benen mer men morsan har ju de där pannorna att bli av med så det blev extra träning med extra vikt på ryggen. 

När vi kom hem hade vi inte fått nog, det blev ytterligare en prommis vid älven för att få upp puls. 

Nu känns det som att jag är värd detta. Inget semestervin heller. Hu så trist men jag får skylla mig själv när jag alltför länge tappat greppet om livets goda. 
Bubbelvatten ftw! 

16.000 steg har skrapats ihop, alltid något i kampen neråt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar