2014-10-14

Nu är det nog!

Fyra kilo viktuppgång på mycket kort tid
Håravfall
Hjärndimma
Koncentrationssvårigheter
Torr hud
Problem med slemhinnor
Extrem trötthet, spelar ingen roll om jag sover mycket
Orkeslös
Ljudkänslighet som är utom rimliga gränser 

Jag var och tog prover häromveckan och fick sedan ett brev: "dina prover indikerar möjligen för hög dos. Vg ta om". 

Jag har ju alla symtom på för LÅG dos. Jag blir så fruktansvärt less på allt. 

Jag hade tänkt träna nu, när Erik vabbar,  men jag är totalt kaputt. Jag sitter här på Sats och orkar inte ta mig upp till gymmet ens. Det är INTE bra alls. Dags att boka läkartid och utreda orsaken till att Levaxin inte hjälper. 

Bäst att åka till jobbet så att något vettigt blir gjort idag när inte min livlina träning fungerar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar