2014-10-06

Dags att börja packa...

Nu börjar en "bit ihop-vecka".

Jag är fast besluten att avverka hela att göra-listan på jobbet under nästa vecka, för att i lugn och ro ägna mig åt budget 2015- jobb nästkommande två veckor. Jag vill lämna ifrån mig ett toppenställe med en fin budget till Nina när hon kommer tillbaka 1 december. 

Jag kan knappt fatta att allt går så snabbt. På tre veckor har vi bestämt oss för flytt, sagt upp oss och sålt lägenheten. Herregud vilken grej. 

Eden har fått bekräftelse på skolplats i Äppelbo men dagis/dagmamma är fullt. Vi får väl stanna hemma med Emanuel nästa halvår och turas om att jobba. Det går fint. 

Under nästa vecka ska vi börja packa ner så mycket som möjligt i flyttlådor eftersom vi kör ett stort lass redan om ett par veckor. Vi måste börja köra upp lite pö om pö och fixa iordning i huset allteftersom. 

Allt känns så läskigt, ångestfyllt, spännande, roligt och galet på samma gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar