2014-07-08

Saknar barnen och löpning

Oj oj vad jag saknar barnen! 

När Eden kom så förändrades mitt liv totalt och till något mycket bättre men jag var ungefär samma person. När Emanuel kom så förändrades jag totalt men inte livet så mycket. 

Nu har jag varit själv i ett par dagar och jobbat och nu får de gärna komma hem. 

Jag fick några härliga bilder från Erik när han och Emanuel besökt Mariebergsskogen i Karlstad i förmiddags. 




Han ser ut att gilla det! 

Termometern visar 30,3 och Kalle (som är här på jobb) drog med mig ut på tur. 8 km avverkades i hettan. Det ska erkännas, jag orkade inte springa hela vägen men 8 km på 55 min är ok när det är så varmt. Igår körde jag 5 km intervaller så det var tunga ben idag men jag är glad att vi tog oss ut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar