2014-07-07

Parvelloppet, huset och vansbrosimmet

Nästan all tid har gått till huset men vi har klämt in lite skoj ibland så att inte Eden ska få världens tråkigaste sommarlov i det dåliga vädret. 

Laddar för start i Parvelloppet. 

Emanuel är skeptisk till hela grejen. 

Målspurt! 

Nöjd och trött löpare! Vi sprang på gamla kompisen Linus, med föräldrar. Kul! De har känt varandra sedan de var tre månader gamla, men nu var det spänt och nervöst. 

Klassikern är igång för mig! Simmade ett nerkortat vansbrosim, 1500m på 38,54. Det känns så skönt att ha avklarat 1/4 tävlingar och äntligen vara igång. Dock är jag besviken på att sträckan var kort, det känns inte som att jag gjort det ordentligt.  Nästa år kommer jag att simma igen, förhoppningsvis full sträcka. Trots nerkortat så räknas det in i klassikern. 



Några bilder från huset, som börjar bli klart. Väntar nu in bänkskiva till köket och att trappan ska målas. Sen är det klart! Det är så roligt! Det känns som att jag aldrig vill åka därifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar