2014-02-11

Det här med bostadsaffärer...

...tar mycket tid och energi. Som av en slump var Erik och barnen i Karlstad över helgen, vilket passade bra eftersom visningen var i söndags. Jag hade en riktig lyxhelg och njöt i fulla drag över all TID jag hade.

På fredag restaurangbesök med bästa Linda och därefter ett glas med mycket saknade Lasse. 


På lördagen tog jag in på spa. Det kändes iallafall så eftersom Lasse och Ebba skämde bort mig med trerätters, gott vin och bubbel i Jacuzzin. Livskvalitet, guldkant och ladda batterier. Allt på en gång. 

Som om inte ovan vore nog så fick jag värsta lyxfrukosten på söndag och, tänk er småbarnsföräldrar, att få ligga under en filt och se på skiathlon utan att bli avbruten en endaste gång.

Den här helgen kommer jag att leva på länge! 

Bostadsaffären? Igår kom första budet, vi hoppas på fler bud idag. Spännande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar