2014-02-12

Allt går inte alltid

Jag har svårt att acceptera ovanstående faktum.

Jag jobbar heltid och har ett relativt krävande jobb, ofta med mer än 40h-veckor. 

Jag har två små barn.

Jag pluggar en universitetskurs. 

Redan där är veckorna fulla, rent tidsmässigt. Men eftersom jag älskar att träna så klämmer jag oftast in 4-5 pass/vecka. Förra veckan sex pass.

Idag orkar.jag.inte.springa.

Bostadsaffärerna, lägenhetsfix och en osedvanligt stressig vecka på jobbet har knäckt mig. Jag känner mig slutkörd och igår trodde jag med säkerhet att jag skulle bli förkyld. Idag är symtomen borta men jag är enormt trött. 

Jag får hoppa över löpningen idag till förmån för morgonbebisgos. Just idag värt en miljon gånger mer.

1 kommentar:

  1. Mycket klokt att välja det som är en miljon gånger så mycket värt; morgonbebisgos! Lycka till med allt! Tina

    SvaraRadera