2014-01-03

Sista skiddagen

Idag tog vi en lugn förmiddag eftersom det inte var mer skidskola (värt varenda krona) idag. Det var så skönt att inte ställa klockan och packa sig iväg och stå i givakt i backen prick 9.15.

Från 12 körde vi järnet och Eden flyger fram i backen i full fart! 


Laddade för pisterna! 

"får jag ta kort på dig?"
"vänta, jag ska posea först".

Himlen sprack upp en stund och det var så skönt att se lite solljus. 

Bus i sittliften.
Japp, jag ser ut som en fluga men glasögonen är väldigt bra! 

Slalomträning för proffset! 

Denna dag hade jag huvudet med mig så det blev paus och fika mitt i åkningen. 

Eden har varit så duktig hela veckan så idag fick hon en present: tofflor som ser ut som pjäxor. Mycket uppskattat! 

Nu har vi packat ihop och imorgon säger vi hejdå till Vemdalen och Länsförsäkringars stuga i Storhogna för denna gång. Tack tack, hoppas vi har tur och vinner någon mer lottning nästa vinter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar