2013-12-20

Sämsta föräldern i världshistorien och Pearl Jam

Idag har Eden haft sin första skolavslutning i Oscarskyrkan och jag har sett fram emot det länge nu eftersom F-klassen skulle sjunga en sång.

Igår kväll insåg jag att jag tagit fel på tiden och att jag blev tvungen att jobba istället.

Oj vad det sved i hela kroppen, jag kände mig usel. Usel som "lät" jobbet gå först. När jag berättade för Eden att jag inte kunde komma ryckte hon bara på axlarna "vi ses i eftermiddag". Tur att barn är så okomplicerade. 

Små söta sångfåglar! 

 
Jippi! Vi fick biljetter till sommarens Pearl Jam-konsert i Friends Arena och till och med bra platser! Det är så nervöst att invänta biljettsläpp. Nu återstår det att se om vi kan blinka åt farmor/farfar eller mormor/morfar angående barnvakt.

2 kommentarer:

  1. Vi såg blinkningen och vi ställer förstås upp ;-) Vilket datum? Hälsningar, Farmor & Farfar

    SvaraRadera
  2. Om vi blinkar lite extra själva också, så blir synförmågan bättre. Till och med så att vi kan se datumet; lördag 28 juni!!! Vi bokar dagen! Farmor & Farfar

    SvaraRadera