2013-09-24

Oh well. Kanske fler kan börja förstå?

Det här är en livsstil.
Jag äter inte flera kilo kött/vecka.
Jag dricker inte grädde och äter smör.
Jag blir inte trött och trög, tvärtom! Jag sover som en stock, vilket jag inte gjort sedan jag var barn.

Jag mår bättre än någonsin och slipper blodsockerdippar. Hyn och humöret är på topp och det bästa av allt: suget efter mat finns inte.

Jag äter gott och mår väldigt bra, helt enkelt. Japp, jag äter fortfarande LCHF (liberal) i kombination med 5:2 för att få bort de där sista FYRA post-preggo-kilon som är kvar. Jojomen, det är bara ynka fyra kilo kvar och jag får på mig jeans i Strl 38 igen.

På fredagar äter jag lite godis (choklad) och jag kan ibland äta rotsaker och ytterst ytterst sällan slinker en brödbit ner, men det är sällan så gott som jag tror.

Funkar uppenbart finfint. För mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar