2013-09-20

Hösthelg i Stugo

Det är så skönt att vara här, som vanligt. Vi gör inte många knop, det är skönt att bara få vara lugn och stilla och vila den onda axeln. Här kommer några bilder från de första dagarna.

Det var fullmåne och vindstilla när vi kom, SÅ vackert, jag önskar att det inte vore så kallt, eftersom vi inte kan sitta på verandan.

Brrrrr hit har hösten kommit med råge, dimmigt och ruggigt! Krispig, härlig höstluft. Man får väl knappt knysta detta men jag har längtat efter sval höstluft, att klä på mig ordentligt med jacka, sjal, strumpor och riktiga skor. Blir jag lynchad nu? Jag har svårt för värme i längden, skulle aldrig vilja bo i ett ständigt varmt klimat.

Randiga söta barn!

Det är inte så att man kutar omkring i linne på morgonen. Brrr.


Eden har hittat ett nytt pyssel, hon säger att det är det roligaste hon gjort, att SY! Det är så roligt att hon vill hålla på med bakning, pyssel och handarbete, precis som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar