2013-07-14

Späckad träningsdag och Fåfängan med mamma


Igår tillbringade jag halva tiden i träningskläder. Galet, jag vet, men jag var så motiverad. Började dagen med 5 km löpning, följt av en timme yoga. Sedan besökte vi Fåfängans café med mamma och därefter åkte vi till Nacka Forum för att köpa en grilltändare, men kom hem utan. Guuuud vad trött jag kan bli på mig själv, eller snarare mitt minne som är obefintligt. Jag glömde helt enkelt bort att jag skulle köpa en sån. 

På kvällen gick jag och Erik och styrketränade på LF. Vilket fint gym de har, jag hoppas vi får tillfälle att träna tillsammans fler gånger. Idag är min kopp genomkörd minst sagt. Jag är stel överallt, men känner mig så fräsch! Gamla formen börjar anas under de 8 kg som är kvar att jobba bort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar