2013-05-20

Pingsthelgen i bilder

Det blev en kort, intensiv och härlig helg med bara roligheter. Emanuels första besök i Stugo blev lyckat, det var så mysigt att vara där, även om det blev väldigt kort.

Jag blir stum varje gång jag kommer hit, det är så fantastiskt fint.

Emanuel verkar nöjd med lantluften.

Ingrid och Eden lunchar ute, vad härligt det ser ut!
Min ungdomsvän Håkan fick sin Anna i Äppelbo Kyrka. Riktigt mysigt och fint.

Lycka!

Eden fick turkost nagellack och det var stor lycka över detta.
Det spädde på Woodstockkänslan på tjejen.

Ja, vad ska man säga Emanuel hänger på allt utan protester.

Wow vilken morgon vi fick! Sommarvärme.

Hippietjejen njöt lika mycket som vi.

Jag testar kamerans vändbara skärm!
Jag ångrar att jag inte köpt den för flera år sen, men bättre sent än aldrig.

Givetvis sällskapsspel på kvällen. Yatzy och MixMax, det är roligt med en stor tjej som kan spela spel!

Den här gången var det otroligt jobbigt att lämna Stugo och klämma in oss på våra 47m2. Jag klarar inte ritkigt det på sommaren så jag bestämde mig för att åka till byn redan om två veckor igen. Puh, nedräkning har börjat redan.

1 kommentar:

  1. Riktiga Narnialampor :)

    Förstår att du längtar tillbaka till Stugo.

    SvaraRadera