2013-05-21

Besök på Edens skola och dags för träningsvecka 7

Idag var det en stor dag för Eden, då det var besök på Gärdesskolan och chans till att träffa de andra förskolekompisarna och lärarna. Barnen fick leka, sjunga och måla i ett klassrum, medan föräldrarna fick information från rektorn i ett annat. Det gick hur bra som helst och Eden var så stor och stolt när hon kom ut från klassrummet.

Dagens Eden:
"Vad fin du är mamma, du ser ut som en zebra i den där klänningen".
Tack! Eller......?


Dags för träningsvecka 7.

Vecka 6 gick hur bra som helst, jag följde planen + att jag lufsade runt 4 km i lördags.

Idag har jag varit ut på en morgonrunda på även den 4 km, det är allt jag orkar i nuläget, om sanningen ska fram så orkar jag inte ens det jag måste gå några steg ett par gånger på rundan. Stort nederlag, men jag kommer snart igen. Jag hade tänkt gå på spinning idag men löpning är ju så mycket härligare, jag avskyr spinning, det är urtrist, så det kommer alla gånger bli bortprioriterat nu när jag kan springa igen post-preggo.

Denna veckas planering:
Måndag: vila
Tisdag: Jogg 4 km
Onsdag: PW 90
Torsdag: CrossTraining SATS
Fredag: Spinning eller löpning
Lördag: vila
Söndag: Body Pump SATS.

Gissa om jag ser fram emot bodypump? Det ska bli hur roligt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar