2013-05-29

Härlig sommardag och nytt roligt projekt

Igår hälsade vi på min fd kollega och numer kompis Cecilia i Tyresö. Vi hängde i en väldigt bra lekpark halva dagen och tyvärr gjorde jag nybörjarmisstaget och ta för låg solskyddsfaktor och brände mig. VARFÖR LÄR MAN SIG ALDRIG!!!

Eden hade väldigt roligt!
Den här var favoriten, som en liten slänggunga.
Sen var vi trötta alla tre, pust, solen tar på både hud och huvud.

Eden passar Emanuel medan jag tar en dusch, stolt och nöjd storasyster.

Cecilia ska få en liten dotter i juli och har ingen som kan fixa en babyfilt, självklart gör jag en sådan till henne, jag satt senast igår och funderade över nya, inte alltför stora projekt. Det här är toppen, jag får mitt lilla projekt, samtidigt som jag inte behöver behålla resultatet. Vi har så fullt i alla skåp att allt jag virkar måste fylla en funktion annars kan jag inte göra det.
Det här tror jag blir bra som tjejbabyfilt. 46 rutor kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar