2013-05-04

God morgon lördag!


Eden och Erik är i Karlstad och Eden åker sedan vidare till Äppelbo och ska stanna där i TVÅ långa veckor. Herregud vad jag kommer längta efter henne.

MEN! Det är så tyst här hemma! Jag kan höra klockan ticka, vilket jag knappt visste att den gjorde innan. Just nu njuter jag av stånkande bebisljud till SvD istället för Barnkanalen.

Jag saknar henne redan, men varför inte passa på att samtidigt njuta av att slippa tjata om kläder, borsta tänder, fixa mat osv. För att inte tala om att inte behöva hämta/lämna hos Gittan! Logistiken!

Ut ska vi ändå varje dag, men vi kommer inte ha några tider att passa, vilket känns som en stor lyx. Med barn nr 2 är man inte mammaLEDIG, man är logistikmästare.

Strax dags för morgon-pw. Förbränning är ledordet, före frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar