2013-02-03

Lugn helg och barnuppfostran

Den här helgen har varit väldigt lugn och helt oplanerad, vi har tagit dagen som den kommer, vilket är ovanligt i min värld. Jag gillar att planera upp all tid, livet blir roligare då.

Nåja, helt oplanerad var det inte, Hanna och Hans tittade förbi på lunch och fika, vilket var supertrevligt eftersom jag har svårt att ta mig någonstans så uppskattas besök väldigt mycket. Eden ville göra kokosbollar till efterrätt, självklart fick hon det. Jag är så glad varje gång hon vill göra något bakrelaterat. Det är så roligt! Jag är inte alls mycket för att leka barnlekar men jag bakar gärna, liksom bio, skridskor, grilla korv i skogen osv.

Angående barnuppfostran: Jag hittade en väldigt bra intervju med Camilla Läckberg som tycker ungefär som jag när det gäller barn. HÄR kan ni läsa den... 


På begäran, nya gardiner, tygblommor och kuddar. Jag fick panik på de mörklila gardinerna och besökte min hovleverantör Indiska och hade turen att de hade 20% på alla gardiner just denna vecka. Jag är jättenöjd, nu ska bara den hemska svarta fondväggen bort. Vi börjar med att inom kort måla den vit, så får vi se om vi tapetserar den sedan eller inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar