2013-01-22

Avgipsad och nervositet

Eden har precis blivit av med gipset och är så rädd om armen att den inte ens får vara med på bild. Det är konstigt för henne men vi är jätteglada att allt såg bra ut och nu är det bara att träna på, så att musklerna byggs upp. Ingen gympa/skidor/pulka och liknande på någon vecka är ordinationen.

Söta rosa Eden


Idag meddelade min gravidapp att "Du är i vecka 38, bebisen kan komma närsomhelst"
Herregud, jag är INTE redo än. Jag försöker varva ner och vila men det känns som att jag skolkar från jobbret. Nåja, imorgon är jag inkallad på jobb och då känns det väl lite mer normalt kanske men SEN SKA jag släppa jobbet och bara försöka vara helt ledig. Jag ska göra sista administrativa jobbrycket i em och därefter är det NOG. Nu är det min tur att vara mammaledig för sista gången i livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar