2012-12-30

Fortsatt rensningsdag och Askungenteater

Idag har julen åkt ut. Det är första gången som julen ryker före nyår och det är skönt. När vi nu har compact living på 47m2 så är julgranen helt klart ivägen, liksom allt annat, eftersom varenda grej som är utöver det vanliga ger ett rörigt intryck. Jag flyttade hit för 13 månader sedan och jag kan inte begripa hur jag kan samla på mig så mycket skit på så kort tid. Det blev ytterligare 3 soppåsar idag, nästan så att jag skäms.

På eftermiddagen blev det roligare saker i form av Askungenteater. Den var väldigt bra, ett nytt koncept som heter "sing-a-long" som innebär att publiken fick sjunga med i teatern på några låtar. Eden ville dock inte detta hon tyckte att det var lite märkligt. Det var väldigt roligt att gå med kompisen Emma!

Eden vågade absolut inte bli fotad med Askungen men hon ville att jag skulle ta ett kort ändå, på den "fantastiska klänningen" okej då. Jag tyckte också att teatern var bra men lite kort, 55 minuter bara. De kunde gott dragit ut på det en halvtimme till, speciellt med tanke på att det var jättedyrt att gå. 

Nästa år hoppas jag på Disney On Ice igen, det var årets höjdpunkt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar