2012-02-02

Mellandag

Jag har haft fredagskänsla hela dagen och längtat hem till mitt fredagsvinglas och min fredagschoklad.

Hur jag gärna än vill ha fredag så är det bara torsdag. Vad fattigt det känns, torsdagar är verkligen den sämsta dagen på veckan, en dag som bara måste göras. Jag vill dricka vin och äta choklad varje kväll, varför är allt gott förbjudet? Eller ja, jag kan väl göra det, men då blir jag tjock och alkoholist och det vore väl ingen höjdare. Dessutom har jag kört bodypump idag och det gör att jag inte vill proppa onyttigheter.

Jag ser väldigt mycket fram emot soffan i morgon kväll, satte mig precis nu efter städ-tvätt-röjarkväll som jag alltid har på torsdagar, men det är värt det, att vakna på lördag och veta att allt är RENT! Så värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar