2010-05-23

GöteborgsVarvet

Jag är helt såld på löpning. Lördagen var helt fantastisk, jag njöt av varje minut, före starten, under starten, fram till 17,5km ca, då började det göra ont i kroppen, men flåset och orken var det aldrig några problem med, trots 28 grader i skuggan. Jag såg flera kollapser efter banan och folk började gå redan efter ett par km, helt makalös värme! Efter 20 kilometer var det bara att köra på och jag spurtade in i mål. Hade både rysningar och gråtkänslor när jag passerade målgången, lättnad och lycka! 

Här kommer massor av bilder:

Uppladdningen blev att försöka sova i bilen, kunde inte sova vidare värst natten innan, det är som vanligt när jag ska göra något jag inte gjort förut.

Eden plockade fina (?) sommarblommor under resans gång. 

Vad håller hon på med egentligen? 

Fixar flätor, värmen kom som en chock! 

Ett hemskt actionkort efter endast en kilometer, men okej då, jag bjuder på det. 

Eden roar sig i slottskogen under tiden. 

SÅ.JÄKLA.NÖJD! 

Otroligt härlig känsla!

Det enda jag kunde tänka på efter loppet var hur jag ska kunna fixa detta på under två timmar 11 september: Stockholm halvmara. 

Jag har aldrig varit så förtjänt av en pizza som den kvällen! 

Sommartjejen äter sin första "toffla med vit glass" på söndagen. 

Äntligen hemma igen, och det enda jag har i huvudet är vilka lopp jag ska anmäla mig till i sommar och hur jag ska lägga upp kost och träning framöver för att maxa mina resultat. Ett par kilo hoppas jag ryker på vägen. 

Inte klok, eller? 

3 kommentarer:

  1. Fan vad bra vi är....!

    Och fan va sur jag ser ut, inte meningen riktigt he he :-D

    SvaraRadera
  2. Japp, vi är GÖRBRA!! Hakar du på Halvmaran i Sthlm? Klart du gör! :-)

    SvaraRadera
  3. har funderat på det......

    SvaraRadera