2009-09-12

Ensam vs social

Njuter av ensamhet, solsken och otroligt skön luft vid stugo ikväll. Jag vill inte åka tillbaka till Karlstad alls denna gång. Det är så skönt att vara hemma! Blir mer och mer sugen på att flytta hem. Det trodde jag inte att jag skulle vilja göra så här snart.

Som tur är, har jag ingen paniklängtan. Det är mycket som ska stämma. Jag har ett kanonbra jobb som jag inte vill släppa, en utbildning som ska bli klar, en man som också ska vilja.

Huset till höger, blir mitt hus om jag flyttar hem. Nått att fundera på, helt klart. Den stora NACKDELEN i det hela är att i huset till vänster bor mina föräldrar.
Blir till att bygga Berlinmuren mellan gårdarna, för husfridens skull.

3 kommentarer:

  1. Gör det inte besvärligt för mig nu, ni ska ju flytta till Stockholm jue, herregud!

    SvaraRadera
  2. Undvik Fjollträsk och stanna i Karlstad FFS

    SvaraRadera
  3. Fjollträsk är ett härligt träsk! Fyllt av hallon o andra godsaker!

    SvaraRadera