2017-10-01

När hösten kommer med stora kliv...

GHösten har sannerligen kommit med besked. Sviiiiinkallt och mörkt, även om jag fick uppleva lite sommar i Bergen i veckan. 20 grader och sol! Chock! 

Middag på uteservering med väldigt trevlig norsk kollega! Fantastiskt roliga dagar i Bergen. Måste nypa mig lite i armen, jag har fått världens bästa jobb! 

Det var ett tag sedan jag bloggade, vad har hänt som är värt att föreviga i denna "dagbok"? 

Jo! Vi har byggt pergola! Blev kanoners! Men det som tyvärr inte blev kanoners var höstvädret. Vi hann knappt sitta här innan möblerna fick flytta ut i växthuset. Nu vill jag ta mig till en större ort och hamstra ljuslyktor och gå all in i projekt inreda växthuset på höstigt vis med gasolkamin och annat trevligt! 

Träningen då? Titta här 👆🏻
Tjock och trött och kämpar på med maten (går mindre bra). Löpningen: går ganska bra. Har börjat med ett löpprogram som heter "milen under 50" men när jag gjort 2 v blev jag genomförkyld i 2 v så nu är det påt igen som gäller. Vi är anmälda till milen i Örebro i mars och Lidingöloppet i september nästa år så det är bara att gnissa på! 

Som Paolo säger: bara att använda över- och underkäken....

Ha en trevlig höst "alla" kvarvarande läsare! (Bild tagen idag i Tyngsjö. Jag har INTE plockat bär iår. Orkar icke! 

So me! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar