2016-01-01

Lugnaste julen någonsin

I år åkte vi ingenstans. Uppenbarligen eftersom vi bor på resmålet så att säga. Det har varit oerhört skönt att bara vara hemma. Inte packat, inte åkt bort två dagar av ledigheten utan vara vara hemma, vid brasan. 

Emanuel börjar bli en stor kille. Jag tänkte att jag nog kunde lämna honom själv medan jag duschade snabbt och var hittar jag honom när jag kommer ut? Herregud. Så stor är han inte än, nej... 

"På med klänning och strut, fota fota fota, och en minut senare: JAG ÄR KLAR" puh. Men vi hann iallafall få några bilder på en liten stjärngosse. 


Det känns som att vi hunnit allt iår. Ingen stress, ingen jäkt. Emanuel har äntligen börjat sova bättre på nätterna så jag vågar till och med säga att vi börjar bli människor igen. 

Årets julkort. Så fint! Tindrande barnaögon framför gran och paket. En vän sa att bilden såg amerikansk ut. Kanske? 

Julafton och morfar gör det han gillar bäst. Tvättar bilar.... 

Julgodiset blev 5 plus iår. Polkaknäck, After Eight-tryffel och tobleronesnittar. Mums! Inte värst LCHF.... 

Splittrat kort men här är vi! 

Jag måste gjort något jäkligt bra iår, Erik överraskade med FEM paket från Svenskt Tenn. Oj oj oj. Tack så hemskt mycket! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar