2015-05-16

Vad snabbt det kan få utför

För två veckor sedan ramlade en boende på jobbet, jag tog emot. Jag vet, det ska man inte göra men det är klart att man gör det! 

Något hände i ryggen och nu är jag sjukskriven i sex veckor. Jag fick diskbråck i nedre ländryggen och det var värre än att föda barn, benet domnade bort och jag fick bli inlagd i Mora för smärtlindring och rehabilitering. Fy fy säger jag bara, det var inte kul. 

Jag har varit i princip helt sängliggande men de sista dagarna har det släppt mer och mer. Jag tror sjukgymnastiken har hjälpt jättemycket! 

Jag har hunnit se på Girls! Alltid något positivt. 

Tur att dessa två finns och förgyller dagarna trots smärtan. Jag kommer att börja jobba efter tre veckor. Men ta det försiktigt, jag vill inte få något bakslag! 

En invand tandborstrutin. Han ska alltid sitta på pottan med kläderna på och SD sig i spegeln. Oklart varför. 

Hoppas Kristi him-helgen blir härlig! 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: https://www.afaforsakring.se/privatperson/sjukforsakring/las-mer-och-anmal/

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
    Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    https://www.afaforsakring.se/om-afa-forsakring/uppsokande-kundtjanst/

    Vänliga hälsningar
    Robin
    AFA Försäkring

    SvaraRadera