2014-08-22

Veckans träning

Jag är helt såld på styrketräning med fria vikter. Snacka om att kroppen har förändrats. Jag är inte smal, långt ifrån men jag har minskat rejält i midjan och har mindre mage än jag någonsin haft, inte ens i 20-årsåldern såg magen ut såhär. Så otroligt roligt att se att kroppen förändras och formas för varje månad som går. 

Jag bantar inte men jag äter rent. Dvs mkt grönt, mindre kött, ekologiskt utan tillsatser. Dricker gröna smooties några gånger i veckan och har börjat med hett vatten med 1/2 pressad citron i, varje morgon. På helgerna äter jag lite mer varierat; vin och lite godis. Herregud, livet ska vara härligt också! Frosseriet minskar dock i takt med att jag ser hur kroppen formas efter intaget. 

Veckans träning:

Måndag: armar/rygg 
Tisdag: vila
Onsdag: löpning
Torsdag: PT-timme med ben, axlar och triceps.
Fredag: förbränning =40 min tuff powerwalk på bandet + core. 
Lördag: löpning och yogaklass
Söndag: vila (kanske en promenad). 

Oh well. Beach 2015 kommer snabbare än vi tror! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar