2014-05-17

Tjejhelg i London

Jag ville göra något med Eden. En hel helg, bara hon och jag. Att stanna på hotell i Sthlm är dyrt som 17 och att åka till Äppelbo/Karlstad känns inte direkt nytänkande. Så jag valde London. Dels för att jag varit där 4 gånger de senaste två åren och vet vad jag får, det är kort flygtid och det är framförallt billigt att åka dit! 

Lite bilder från gårdagen: 

Vi lyckades gå förbi Buckingham Palacf precis vid vaktavlösningen. Mycket märklig grej, tyckte Eden. 

"Sjukt gott"

Idag var stora shoppingdagen så vi höll till där alla andra var. Bland annat Carnaby Street. 

Hamleys var kul. Som en lekplats i en affär, de har verkligen lyckats med sitt koncept. 

Disney store var också en hit, där hon äntligen fick sin Elsa-klänning! 

Det slår mig att det nog är sista prinsessaklänningen som köps till den här numer stora damen. 

Tunnelbanan var liten, tyckte Eden. Här är hon riktigt trött efter att ha varit igång sedan 04. 

Riktigt skönt med middag och mys på hotellrummet. Efter denna heldag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar