2014-05-11

Mormorhelg!

I fredags kom efterlängtade mormor hit! Eden var så glad och lade beslag på mormor direkt. Jag hinner knappt prata med henne, men som tur var ville inte Eden vara med på skohandling så då fick jag och mamma en liten stund på stan själva. 

De har planterat ärtor och krasse! Eden tyckte att det var jätteroligt. Hoppas hon får gröna fingrar, det har inte jag. 


Vi passade på att smita iväg till kvarterskrogen medan Eden och mormor tittade på schlager. Eden är så engagerad i denna melodifestival och jag fattar ingenting. För mig kan allt det där kvitta... Det var dock fantastiskt roligt att just Österrikes bidrag vann. En seger för alla hbtq. 

Tyvärr har lilleman varit sjuk hela helgen. Kraken har varit helt slut och inte orkat stå på benen. Vi har varit oroliga men idag går han omkring som vanligt och är tio gånger piggare! Skönt! Han var knappt sjuk sitt första år, men nu kommer allt på löpande band, verkar det som. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar