2014-05-23

Lilleman gör som storasyster

Imorse kom han med ett blomsterband och ville ha i håret, precis som Eden. 
Han avgudar Eden, det är härligt att se! 

Idag är jag stolt! Jag sprang milen på under timmen! Det kändes hur bra som helst! 

Nu ska det bli roligt med Karlstad Stadslopp om några veckor! Efter det ska jag jobba mig upp till 15 km och landa där ett tag innan jag fortsätter mot 20. Jag tänker att jag ska klara åtminstone 25km ett par gånger innan Lidingöloppet.

Skit att det ska vara så svårt att tappa de där fem sista efter graviditeten, det hade jag behövt nu när jag börjar springa långt! 

Angående min höft som aldrig blir bra, säger sjukgymnasten att det är foglossning som blivit kvar. Kul kul. Åtgärd på det får bli efter Lidingöloppet, jag vågar inte knäcka något i kroppen före det. Det är helt smärtfritt att springa så jag kör på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar