2014-05-06

Klassikern, barn och heltidsjobb!

KValborgshelgen kändes hur lång som helst! Full med middagar och luncher med vänner och familj. Väldigt trevligt men det var skönt att gå till jobbet i måndags. Jag är tacksam att jag känner på det viset varje måndag. 

Jag har världens största motivation just nu. Styrketräningen går jättebra! Löpningen flyter på. Lidingöloppet känns som att det ska gå. Inte på något vis lätt, men det borde vara genomförbart. 

Imorse körde jag med PT och han blev glad när jag inte tappat något på tre veckors paus. (Fuerteventura och förkylning). Det lyfte verkligen humöret, jag har varit så arg pga den envisa förkylningen som sabbat all träning men icke! 

Så hur fungerar allt då? För att få till 4-5 pass/vecka måste jag gå upp 05 varje dag. Det är slitsamt men det går bra. 

Jag håller tummarna för ett bra löppass på Gärdesfältet inorgonbitti, sju km flow. 

Just nu är jag tacksam för mycket! Två fina barn, ett roligt jobb och en stark kropp. Tack yogan för harmoni i mitt liv, ett liv som inte borde gå ihop, men gör det ändå. 

Nåväl. Vilket flumpåstående. Det fungerar tack vare att Erik är pappaledig. Hur det ska gå i höst när han börjar jobba och lilleman börjar på dagis (host, förskola) vågar jag inte tänka på. 

Min nya frukostcraving: kaffe och grape. 

De små liven hade verkligen superskoj i lekparken i helgen. Syns lång väg. Wow liksom. 

Marodören även kallad. Äter Edens gamla böcker till frukost. 

Vilket flummigt inlägg! Det får ni ta när gluggarna är på väg att rasa ihop. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar