2014-04-15

Vi skulle behöva semester

Ser dessa ut som några som några som är utvilade efter en lugn och skön semester? 
Vi är två skämt! Jag känner mig som om jag har jetlag efter en Australienflight. Döv efter planets inflygning fortfarande av oklar anledning. Dyngförkyld. Halleluja!

Emanuel var febrig och missnöjd sex av sju dagar. Det var bakslaget. Annars hade vi det kanon! Fint hotell med bra läge och Eden och Ella lekte från morgon till kväll alla dagar och var inte osams en enda gång! Imponerande. 


Tur att han är söt! 

Eden brände hårbottnen så det blev turistsolhatt veckan lång. 

Magisk smoothie. To die for! Jag ska försöka mig på att få till denna hemma. 

Eden sista kvällen. En besviken tjej som inte ville åka hem. 

Mitt i all dövhetsjetlagsförkylning, ni vet, en sån där dag då allt går emot och går fel, så damp det ner ett blombud! Wow vad jag blev glad! 

Det var från en anställd på Vendelsögården. Oj vad härligt att få uppskattning för det jobb jag gör! Jag har uppenbarligen gjort något rätt under 2012! Jag älskar mitt jobb, hur tufft och svårt det än är och hur stressigt det än känns så är det roligt att gå till jobbet varje dag. Jag är oerhört tacksam om det jag gör påverkar en endaste liten kund/medarbetare/närstående varje år. Då har jag skött mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar