2014-03-14

Händelserik vecka!

Jag har varit knäckt, trött, inspirationslös, utan ork och säkert jobbat mer än 50 timmar. MEN det har varit jättekul! Det är så kul att jobba och idag insåg jag varför jag gör det här.

Idag höll jag en planeringsdag för sjuksköterskor på en annan enhet och jag känner mig fylld av energi. Jag tror inte det finns något roligare än att prata företagets organisation och värderingar i en hel dag. Jag hade kunnat fortsätta hela natten. 

Nygårds Värdshus i Täby. Jättevackert för konferens och GOD mat! 

På måndag kliver jag in på Söndagsgården med nya fina tankar och en enorm vilja och morivation framåt! 

I onsdags följde jag med några boende på genrepet av Kalle Moraeus show "en dalmas i storstan". Det var Jättebra! Jag ska gå igen om det inte är slutsålt. Ännu en gång fick jag bekräftat varför jag gör det här, det var oerhört uppskattat från våra kunder! 

Sådär bild va? Bra var showen!

Tänk hur det är... Den här veckan har jag knappt orkat dra runt med jobb, helvetesskola och dåligt samvete för barnen. 

Trots allt blev det fredag, uppgiften blev inlämnad och alla små händelser på jobbet varje dag som bekräftar att jag faktiskt gör skillnad gör det värt allt! 

Sen att Erik överraskar med god middag och gott vin och att barnen är harmoniska gör att livet känns bra! 

Två veckor till flytt! Bara en sån sak! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar