2014-01-29

Jag är som Fredde i Solsidan...

...ska jag göra något så vill jag ha ordentliga grejor! 

Idag var jag till löplabbet och provade ut trailskor, för löpning i terräng. Träningen blir roligare om man har bra utrustning. 

Denna vecka ser träningen ut som följer:

Måndag: vila
Tisdag: simning 2 km
Onsdag: löpning 7 km
Torsdag: CrossTraining (sats)
Fredag: PT-timme (endast styrka)
Lördag: yoga (vila)
Söndag: löpning 10km

Varierat och bra! 
Jag simmade alltså i tisdags, för första gången på 12 år. Första tio vändorna var döden men sedan lossnade det och gick riktigt bra. Jag vet att jag måste hoppa i älven innan vansbrosimmet men hur tusan ska det gå? Jag avskyr att bada i kallt vatten. 

Imorse var jag alltså ute på löptur och tyvärr fick jag inse att mina gamla springskor gjort sitt och här är de nya skönheterna: 

Nice! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar