2013-12-02

Röjarhelg

Blogga var lågprioriterat när det stod en container på baksidan hela helgen. Vi har återigen rensat och röjt och nu känns det lättare att bo här. Vi passade på att packa ner allt vi inte använder så ofta och förvara det i förrådet. Skönt med lite luftigare i skåp och garderober.

Lite blandade bilder:

vad gosigt det ser ut! Vi bytte bilstolen för några dagar sen och Emanuel somnar inte så lätt i bilen längre eftersom han ser mer nu. 

Erik gjorde sista dagen på jobbet i fredags och jag fixade LF-cupcakes. 

I SvD hade de mitt drömlök i ett reportage. Så här SKA jag bo! Sanna mina ord. 


Hittade denna bild på en blogg. Just det. Maten. Träningen. Min andra hobby, näst efter bakningen. Nu kör jag tre veckors experiment. Hur mycket gör strikt kost och styrketräning med en kropp på tre veckor? Spännande! 

Idag har jag börjat jobba och det är så roligt! Oh vad jag älskar mitt jobb, det känns så himla kul att få hugga i och jobba ordentligt igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar