2013-09-03

Dags att vänja in resvägen

Idag har jag hälsat på på nya jobbet! Jag byter inte arbetsgivare, bara arbetsplats. Med två små barn fungerar inte pendlingen (en timme enkel) så jag bad om att bli förflyttad närmre. Hökarängen är inte nästgårds men betydligt bättre avstånd än Haninge. Det känns bra! I ett år ska jag vara här och sen får vi se. Jag gillar att flytta på mig så det gör mig inget att det bara blir en kort period.

Fyra månader kvar av ledigheten, sedan fullt ös, heltid från dag ett.

2 kommentarer:

  1. Lycka till fina Mia, jag har inte glömt att vi ska fika har bara haft lite mycket med familjen.
    ps ringer ng dag, Kram Helena Lindberg-Ek.

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att höra ifrån dig! JA! Det vore SÅ kul att ses. Slå en pling när du är i stan.

    SvaraRadera