2013-09-28

Dagens I-landsproblem

Jag vill börja med yoga. På allvar. På studio. Jag kan berätta att det är ASDYRT. Det är mer än asdyrt, satskortet är gratis i jämförelse. Herregud.

Jag kan träna hemma. I teorin. Det låter jättebra att gå upp tidigt och träna innan barnen vaknar. Emanuel vaknar 6. Det funkar inte i praktiken.

Vi bor så jäkla trångt, jag vill inte bara köra krigare och hunden, jag älskar att vara upp och ner och utmana kroppen och det finns inte plats här hemma.

Så.

Ska jag verkligen köpa årskort hos en studio OCH behålla satskortet? Eller ska jag nöja mig med två (ett) pass satsyoga/vecka? Eller säga upp satskortet? Det är väl bra att kunna gymma också?

Jag får köpa en triss.
Å andra sidan. Om storvinsten kommer, då bygger jag ett yogarum hemma. HAHA.

Idag har jag inga större bekymmer än att mycket vill ha mer.

Jo, jag måste plugga, eftersom jag är oförmögen att läsa löpande text, hade jag missförstått studieuppgiften och trott att den ska in nästa helg. Icke. Den ska in imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar