2013-09-14

Bor det inga andra morgonpigga på Gärdet?

Jag gick upp tidigt, för att knata iväg och köra kondition/rygg före yogan 9.30. Som TUR var kollade jag öppettiderna före. Nio. Va? Jag hade tänkt gå dit åtta.

Nåväl. Jag får stanna en stund efter yogan och köra lite. Tyvärr fixar jag inte BodyPump idag pga den här j-la ryggen. Den är tillbaka i post-preggo-läge= ont som tusan igen, eftersom jag inte kör yoga hemma längre. Måste få till det och jag måste ta hjälp av en PT i januari när plånboken tillåter. Det är värt varje krona, att investera i sig själv och kroppen, som ska orka i många många år.

Jag har haft problem med ryggen i tio år och det skulle vara en befrielse att träna optimalt för att slippa ha ont varje morgon. Både mamma och pappa har stora ryggproblem så generna är inte på min sida. Jag är så TRÖTT på skiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar