2013-08-22

Lyxhustruliv


Igår träffade jag alla gruppchefer på Koh Phangan. Det var SÅ kul! Jag skrattade så jag grät och det var härligt att komma ifrån det intensiva livet hemma och bara vara mig själv.

Både Eden och Emanuel är inne i en krävande period och jag har inte hittat ordning än, det är kaos och hungriga barn och gnäll och grin och jag längtar tills höstrutinerna sitter så att det blir lite lugnt igen. Eden är inte alls van att passa tider på morgonen så jag har gjort ett schema med klockor hur morgonen ska se ut och nu fungerade det bra imorse, utan tjafs.

Idag fick jag lämna henne själv, hon har redan blivit tuffare. Nu sitter jag och njuter av en varm sol och väntar på att klockan ska bli tio så att träningen kan börja. Emanuel sover så skönt ute i vagnen. Det har funkat varje dag nu att han somnar på väg till skolan. Få se hur Emanuel sköter sig på träningspasset, han är ju så mycket större nu än före sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar