2013-08-25

Ja, hur går det då?

Med träningen?

Jo det går fint. Jag kör på som vanligt, äter vettigt, kör 5:2 och det rullar på.

Denna vecka tränade jag på i ganska lagom nivå. Löpningen har kommit av sig helt, jag får inte till det riktigt eftersom ekorrhjulet har rullat igång och jag alltid har Emanuel med mig. Att köra pass på sats är så kul så jag prioriterar de få gånger varje vecka som jag kan gå dit.

Måndag: 45 min crosstrainer
Tisdag: vila
Onsdag: vila
Torsdag: StrongMama
Fredag: PW 60
Lördag: Yoga+BodyPump
Söndag: PW90.

Maten kunde varit bättre, det kan det alltid. Fastedagarna fungerar utmärkt men jag är för matglad övrig tid. Det är förstås därför jag ser ut som jag gör och inte når mina mål så snabbt som önskat. Men asch. 7 kg kvar och jag stressar inte. Jag vill må bra under tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar