2013-07-31

Löpning i regn och LONDON igen!

Huj huj. Precis när jag började springa så kom regnet. Och åskan. Det small och regnade hela löpturen och det var härligt. Nära naturen på något vis. Jag älskar att springa i regn och hetta, då går det som bäst. Jag gjorde en ny bästatid på sex kilometer. Känns bra, mycket bra. Jag är så nöjd med att jag håller igång konstant, att graviditeten inte sabbade mitt träningsberoende. Det värsta jag vet är att börja OM med träning, vilket man får göra om man slutar hela tiden. Jag tänker inte utsätta mig för att börja OM. Nixpix.

Jag har även bokat weekend till LONDON!!!! Oj oj så roligt. Jag och EmmaPemma åker dit i november, bara vi två. Det är nästan så jag räknar ner dagarna redan. Så kul med en hel helg av tjejsnack, shopping, mat och vindrickande, men framförallt. Mycket SKRATT! Tråkiga oktober kommer att gå som en dans när jag har en sån här trevlig resa att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar