2013-05-16

Vad roligt med en liten artikel i lokaltidningen!


Tänk att man kan bli så glad över en liten notis i lokaltidningen. MittiHaninge har uppmärksammat mitt boendes nominering till GötaPriset. Det ska bli jättekul att åka till Göteborg och kvalitetsmässan i november och presentera projektet.

Jag längtar tillbaka till jobbet, jag känner mig störd när jag tänker så och det är underbart att mysa med bebis, men det här enformiga i att vara hemma och alla sanslöst tråkiga vardagsrutiner tar död på allt "mentalt go", jag känner mig dum i huvudet.

Hemmafru är definitivt inte min grej.

1 kommentar:

  1. GRATTIS till framgången! Och lycka till i slutstriden i Göteborg - ni kommer säkert att vinna! Men, Mia, det största priset (eller rättare sagt DE största priserna, för du har två!) har du redan fått. Visst, vardagen kan vara seg och lite trist (fast också gyllene magisk i det lilla), men tänk på hur försvinnande fort åren går när barnen är små. Enjoy, enjoy and enjoy again! Jobbet har du i minst 30 år till..... (Du hinner bli både mormor och farmor under tiden.) Sommarkram till er alla fyra! från The Apple Tree Street

    SvaraRadera